VOĽNÉ POZÍCIE

V UniCredit robíme to, na čom záleží. Sme silná európska banka s 25 miliónmi klientov po celom svete. Spája nás priateľská atmosféra, ľudský prístup a chuť byť najlepší v odbore a o krok pred ostatnými. Klient je pre nás na prvom mieste, preto zamestnávame talentovaných zamestnancov, ktorí poskytujú našim klientom tú najlepšiu starostlivosť.

Klientsky poradca

Vieš, kde začínali naši riaditelia? Na pozícii klientského poradcu!
Kariérny rast je populárne, ale občas prázdne slovo. V UniCredit Bank to tak nie je a máme na to dôkaz – 90% našich aktuálnych riaditeľov pobočiek sme nabrali z interných zdrojov.
Nazbieraj potrebné skúsenosti na pozíciu klientského poradcu do niektorej z našich bratislavských pobočiek a vybuduj si skvelú kariéru v odbore bankovníctva!

Príď k nám!

• Hľadáme absolventov aj skúsených profesionálov, ktorí chcú získať skúseností z odboru bankovníctva
• Sme veľký tím s množstvom príležitostí ku kariérnemu rastu
• Pomáhame si, budeš sa učiť od skúsených kolegov a zároveň budeš mať možnosť predávať svoje skúsenosti ďalej
• Pomáhaj klientom pri riešení ich súčasnej finančnej situácie, plánovanie budúcnosti alebo plnenie ich snov
• Buduj si s klientmi dlhodobý vzťah, pracuj s informáciami o konkurencii, aby si klientom odporučil riešenia, ktoré pre nich majú zmysel
• Nauč sa pracovať s hotovosťou aj cudzou menou v rámci zmenárenskej činnosti
• Pracuj s najmodernejšou technológiou internetového a mobilného bankovníctva a kartových systémov
• Používaj svoje nápady a získané skúsenosti a zarob si peknú výplatu
• Rozvíjaj sa s nami – ako medzinárodná banka ti ponúkame príležitosť kariérneho rastu aj mimo pobočku

Čo bude Tvojou náplňou práce?

• Budeš v kontakte s novými ľuďmi a pomáhať im riešiť ich finančnú situáciu
• Počas jednania s klientom budeš zisťovať, odporúčať a radiť klientovi a vďaka Vašim znalostiam im ponúkneš najvýhodnejšie riešenie ich potrieb
• Budeš pomáhať klientom vyznať sa v bankových produktoch; ukážeš im, ako pracovať s internet bankingom a smart bankingom
• Budeš zodpovedať za pokladničné operácie (príjem a výdaj hotovosti, zmenárenská činnosť)
• Vybavíš administratívu, spojenú so servisom klientov

Čo k tomu potrebuješ?

• Vedieť komunikovať s klientmi tak, aby sa u nás cítili príjemne
• Mať chuť sa učiť a nebáť sa predaja a práce s hotovosťou
• Nebáť sa výziev a ísť si za svojim
• Privítame predchádzajúce skúsenosti s bankovníctvom, ale vôbec nie sú podmienkou
• Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
• Angličtina výhodou

Čo Ti ponúkame?

• Mzdu od 750€ + kvartálne odmeny (finálna suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí a skúseností kandidáta)
• Pevnú pracovnú dobu
• 4 dni regenerácie do roka navyše k dovolenke
• Deň voľna na vlastné narodeniny
• Zvýhodnené bankové produkty
• Každý zamestnanec môže „investovať“ body (45 EUR mesačne) zo svojho virtuálneho účtu do flexibilných benefitov: jazykové kurzy, športové aktivity, kultúrne aktivity, príspevok na dovolenku/cestovanie alebo na detské tábory, príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť (relaxácie, masáže, kúpeľné pobyty)

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kateřina Gruňová