Klientsky poradca - Ružomberok

  • Ružomberok
  • Retailové bankovníctvo a hypotéky

Odpovedať

V UniCredit robíme to, na čom záleží. Sme silná európska banka s 25 miliónmi klientov po celom svete. Spája nás priateľská atmosféra, ľudský prístup a chuť byť najlepší v odbore a o krok pred ostatnými. Klient je pre nás na prvom mieste, preto zamestnávame talentovaných zamestnancov, ktorí poskytujú našim klientom tú najlepšiu starostlivosť.

Ste aktívny, cieľavedomý človek a predaj vám nie je cudzí? Radi sa priučíte novým schopnostiam a práca v priamom kontakte s ľuďmi vám nerobí problém? Ak ste sa tu našli, tak hľadáme práve Vás do nášho tímu.

PRIDAJTE SA K NÁM!

• Sme veľký tím s množstvom príležitostí ku kariérnemu rastu
• 90% z našich pobočkových manažérov obsadzujeme internými kandidátmi
• Pomáhame si! Budete chodiť na zaujímavé produktové aj soft-skills školenia a zároveň sa budete učiť od skúsených kolegov a budete mať možnosť predávať svoje skúsenosti ďalej
• Pracujeme s produktmi, ktoré sú jednoduché, pochopiteľné a kvalitné - náš bežný účet U konto je účtom roka 2016
• Pomáhame klientom pri riešení ich súčasnej finančnej situácie, plánovanie budúcnosti alebo plnenie ich snov
• Pracujeme s najmodernejšou technológiou internetového a mobilného bankovníctva a kartových systémov
• Budujeme si s klientmi dlhodobý vzťah, pracujeme s informáciami o konkurencii, aby sme klientom odporučili riešenia, ktoré pre nich majú zmysel
• Naučíme Vás sa pracovať s hotovosťou aj cudzou menou v rámci zmenárenskej činnosti

ČO U NÁS ROBÍ KLIENTSKÝ PORADCA

• Budete v kontakte s novými ľuďmi a pomáhať im riešiť ich finančnú situáciu
• Počas jednania s klientom budete zisťovať, odporúčať a radiť klientovi a vďaka Vašim znalostiam im ponúknete najvýhodnejšie riešenie ich potrieb
• Budete pomáhať klientom vyznať sa v bankových produktoch; ukážete im, ako pracovať s internet bankingom a smart bankingom
• Budete zodpovedať za pokladničné operácie (príjem a výdaj hotovosti, zmenárenská činnosť)
• Vybavíte administratívu, spojenú so servisom klientov

ČO POTREBUJETE K TOMU, ABY STE SA STALI KLIENSKÝM PORADCOM?

• Vedieť komunikovať s klientmi tak, aby sa u nás cítili príjemne
• Nebáť sa výziev a ísť si za svojim
• Základné know-how o bankových produktoch
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Angličtina výhodou
• Chuť veľa sa učiť a nebáť sa predaja a práce s hotovosťou
• Mať základné analytické myslenie a počítačové zručnosti (MS Word, MS Excel)
• Privítame predchádzajúce skúsenosti s bankovníctvom

ČO VÁM PONÚKAME?

• mzda od 800 EUR/mesiac (finálna suma môže byť i vyššia, v závislosti od skúsenosti kandidáta) a variabilnú zložku v závislosti od výkonu
• Kompletné zaškolenie a adaptačné obdobie, kedy si osvojíte všetko potrebné
• Prácu pod vedením skúseného manažéra
• Fixné mzdové ohodnotenie a variabilnú časť podľa Vašich obchodných výsledkov
• Vieme, že po práci je potrebné aj oddychovať a preto našim zamestnancom poskytujeme voľno v deň narodenín a nebojíme sa ani sick days
• Budete mať možnosť využiť zvýhodnené produkty banky
• Zľavy u firemných partnerov
• Príspevok na stravovanie a 540 bodov ročne, ktoré budete môcť využiť na celú škálu benefitov (kultúrne či športové aktivity, jazykové kurzy, príspevok na dovolenku / cestovanie, zdravie, relaxáciu, masáže, kúpeľné pobyty)
• Organizujeme perfektné Christmas party a iné podujatia počas roka

Život v UniCredit Bank

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Stanislava Vodjanická
Telefón: Tel.: +421 918 501 607