Podpora pri vybavovaní reklamácií na odd. Service Quality

  • Bratislava
  • Retailové bankovníctvo a hypotéky

Odpovedať

Kolegovia/kolegyne z oddelenia Service quality si hľadajú k sebe do tímu študenta/študentku, ktorý/á by im pomohol/pomohla a trošku ich odbremenil/a od dennej administratívy a popri tom sa aj niečo naučil/a.

Prečo pracovať pre nás?

  • pretože môžeš získať skúsenosti na nezaplatenie a využiť možnosť nahliadnuť, ako to u nás funguje
  • pretože chceš VIAC a u nás to nájdeš
  • pretože chceš pracovať vo veľmi fajn tíme

Čomu by si sa venoval/a?

  • prijatie sťažnosti od klienta v emailovej podobe a následne dohľadanie CIF klienta v internom systéme
  • zadanie reklamácie do interného systému a následne jej uzavretie v systéme 

Koho hľadáme:

  •  študenta VŠ – ekonomického zamerania
  • hodinová mzda 4€ brutto
  •  zodpovedného, milého a ochotného študenta/študentku, ktorý/ktorá sa môže venovať práci popri škole 20 hodín týždenne
  •  chuť učiť sa
  •  základné znalosti balíka Microsoft Office
  •  precíznosť, zodpovednosť a orientácia na detail

V UniCredit robíme to, na čom záleží. Sme silná európska banka s 25 miliónmi klientov po celom svete. Spája nás priateľská atmosféra, ľudský prístup a chuť byť najlepší v odbore a o krok pred ostatnými. Klient je pre nás na prvom mieste, preto zamestnávame talentovaných zamestnancov, ktorí poskytujú našim klientom tú najlepšiu starostlivosť.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým