Referent/ka podpory predaja - International Corporates

  • Bratislava
  • Administrativa, Back Office

Odpovedať

Vzhľadom k rozširovaniu obchodného tímu International Corporate Clients hľadáme nového kolegu / kolegyňu na pozíciu Business Support pre našich medzinárodných klientov (tzv. Referent/ka podpory predaja). V našom tíme sa staráme o firemných klientov, ktorí sú súčasťou medzinárodných skupín a ktorým vieme poskytnúť širokú škálu bankových služieb a produktov i sofistikované riešenia na mieru vyhovujúce ich špecifickým potrebám. V rámci Vašej práce budete môcť využívať cudzie jazyky, komunikovať s klientami a kolegami z iných krajín, spolupracovať s podpornými tímami a popritom sa budete mať možnosť stále niečo nové naučiť.

Hľadáme človeka, ktorý k nám ľudsky zapadne, je pripravený príjmať nové výzvy a motivuje ho byť súčasťou multikultúrneho, flexibilného a priateľského kolektívu, ktorý bude pripravený a ochotný vám pomôcť s aklimovaním sa v novom pracovnom prostredí a podporovať váš ďalší profesijný rast. Je však potrebné mať na túto prácu základné predpoklady uvedené nižšie.

ČO BUDE VAŠOU NÁPLŇOU PRÁCE?

  • Administratívna podpora obchodnej činnosti Relationship managerov pre korporátne a investičné bankovníctvo zameraných na medzinárodnú klientelu
  • Komunikácia s klientami pri zabezpečovaní denného obchodu s bankou
  • Komunikácia s ostatnými útvarmi banky za účelom efektívnej koordinácie obsluhy klientov
  • Príprava/kompletizácia potrebnej zmluvnej externej a internej dokumentácie pre neúverové obchodyAdministratívna podpora obchodnej činnosti Relationship managerov pre korporátne a investičné bankovníctvo zameraných na medzinárodnú klientelu
  • Komunikácia s klientami pri zabezpečovaní denného obchodu s bankou
  • Komunikácia s ostatnými útvarmi banky za účelom efektívnej koordinácie obsluhy klientov
  • Príprava/kompletizácia potrebnej zmluvnej externej a internej dokumentácie pre neúverové obchody

ČO OD VÁS OČAKÁVAME?

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického smeru
  • Základná znalosť bankovníctva, výhodou je prax na podobnej pozícii
  • Komunikatívnosť, ústretovosť
  • Zodpovedný prístup
  • Dobrá znalosť anglického jazyka a druhého jazyka NJ/IT
  • Dobrá znalosť MS Office (Outlook, Excel, Word)

Pozícia je vhodná aj pre absolventov VŠ s ekonomickým zameraním a dobrou jazykovou vybavenosťou.

ČO VÁM MÔŽEME PONÚKNUŤ?

  • Základnú zložku mzdy (brutto) 1200 EUR (finálna suma základnej zložky mzdy bude dohodnutá v závislosti od odborných znalostí, skúseností a jazykovej vybavenosti kandidáta)
  • V UniCredit Bank podporujeme zdieľanie skúseností a pravidelné vzdelávanie; takisto ponúkame lokálne aj medzinárodné kariérne možnosti
  • 100% preplatené stravné lístky a príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • 45 EUR mesačne, ktoré môžete použiť na širokú škálu benefitov (kultúrne či športové aktivity, stravné lístky navyše, jazykové kurzy, príspevok na dovolenku/cestovanie, relaxácie, masáže, ...)
  • 4 dni regenerácie do roka
  • 1 deň voľna ako darček k narodeninám
  • Zvýhodnené bankové produkty a zľavy u firemných partnerov

V UniCredit Bank budujeme budúcnosť, ktorá je skutočne digitálna

  • Začíname už s výberovým konaním - prvým kolom pohovoru vás prevedie náborový chatbot
  • S chatbotom vás čaká skutočne férový rozhovor, všetky informácie prevádza na jednotky a nuly
  • Na pohovor potrebujete asi 20 minút, do emailu vám po odoslaní životopisu prídu inštrukcie s odkazom, ktorý môžete otvoriť z počítača, tabletu aj telefónu
  • So smart náborom sme na slovenskom trhu prvý, využite teda príležitosť ísť s trendmi - a skúste si výberové konanie budúcnosti!

V prípade záujmu o toto pracovné miesto prosím pokračujte prostredníctvom tlačidla "Odpovedať". Po vyplnení kontaktných informácií do formulára LMC s.r.o. musíte kliknúť na tlačidlo "Prihlásiť sa a pokračovať" a v ďalšom okne vyplniť odpoveďový formulár UniCredit Bank. Súčasťou tohto odpoveďového formulára je priloženie štruktúrovaného životopisu a zodpovedanie doplňujúcich otázok, bez tohto kroku sa k nám Váš životopis nedostane.
Systém pošle automatickú odpoveď na Váš email. Pokiaľ ju nedostanete, znamená to, že prihlásenie neprebehlo úspešne.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Prihlásenie na pozíciu (Krok 1/2)

Táto pozícia si vyžaduje odpoveď na stránkach zamestnávateľa. Po vyplnení formulára budete presmerovaní na stránky spoločnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pre výberovékonanie na túto pracovnúpozíciu bude spoločnosť UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 -Michle, Želetavská1525/1, PSČ14092, ako prevádzkovateľ, spracúvať Vami poskytnuté (alebo z verejných zdrojov získané) osobné údaje, a to v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (EÚ) 2016/679. Spracúvanie osobných údajov budú pre prevádzkovateľa vykonávať spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostredníctvom svojich elektronických systémov, ČESKÝ TRH PRÁCE s.r.o., IČO: 27508391 a personálne agentúry. Zobraziť viac

Odpoveďou na tento inzerát poskytujete prevádzkovateľovi svoje osobné údaje na účely a po dobu realizácie výberového konania. V súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov máte právo: (i) na prístup k osobným údajom, (ii) na opravu či doplnenie nepresných alebo nepravdivých osobných údajov, (iii) na vymazanie osobných údajov, ak už nie sú osobné údaje potrebné na účely, na ktoré boli zhromaždené či inak spracúvané, alebo ak zistíte, že boli spracúvane protiprávne, (iv) na obmedzenie spracúvania osobných údajov v osobitných prípadoch, (v) na prenosnosť údajov a (vi) vzniesť námietku, po ktorej spracúvanie Vašich osobných údajov bude ukončené, pokiaľ sa nepreukáže, že existujú závažné oprávnené dôvody pre spracúvanie, ktoré prevažujú nad Vašimi záujmami alebo právami a slobodami najmä, ak je dôvodom prípadné vymáhanie právnych nárokov a (vii) obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov.
Viac informácií o spracovateľoch nájdete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.sk/content/dam/cee2020-pws-sk/sk-dokumenty/ostatne/doleziteDokumenty/POUCENIE_SPRACOVANIE_OSOBNE_UDAJE_KANDIDAT_SK.pdf.

Odvolanie súhlasu môžete vykonať na každej pobočke, prostredníctvom svojho internetového bankovníctva alebo rovnakým spôsobom, ako môžete podať sťažnosť.
Podanie námietky treba urobiť písomne, doručením na pobočku, do internetového bankovníctva alebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Ďalšie informácie o spracúvaní údajov spoločnosťou LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, so sídlom Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje zodpovedná osoba pre ochranu osobných údajov Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. sú dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.