Klientsky poradca - Liptovský Mikuláš

  • Liptovský Mikuláš
  • Retailové bankovníctvo a hypotéky

Odpovedať

V UniCredit robíme to, na čom záleží. Sme silná európska banka s 25 miliónmi klientov po celom svete. Spája nás priateľská atmosféra, ľudský prístup a chuť byť najlepší v odbore a o krok pred ostatnými. Klient je pre nás na prvom mieste, preto zamestnávame talentovaných zamestnancov, ktorí poskytujú našim klientom tú najlepšiu starostlivosť.

Ste aktívny, cieľavedomý človek a predaj vám nie je cudzí? Radi sa priučíte novým schopnostiam a práca v priamom kontakte s ľuďmi vám nerobí problém? Ak ste sa tu našli, tak hľadáme práve Vás do nášho tímu.

PRIDAJTE SA K NÁM!

  • Sme veľký tím s množstvom príležitostí ku kariérnemu rastu
  • 90% z našich pobočkových manažérov obsadzujeme internými kandidátmi
  • Pomáhame si! Budete chodiť na zaujímavé produktové aj soft-skills školenia a zároveň sa budete učiť od skúsených kolegov a budete mať možnosť predávať svoje skúsenosti ďalej
  • Pracujeme s produktmi, ktoré sú jednoduché, pochopiteľné a kvalitné - náš bežný účet U konto je účtom roka 2016
  • Pomáhame klientom pri riešení ich súčasnej finančnej situácie, plánovanie budúcnosti alebo plnenie ich snov
  • Pracujeme s najmodernejšou technológiou internetového a mobilného bankovníctva a kartových systémov
  • Budujeme si s klientmi dlhodobý vzťah, pracujeme s informáciami o konkurencii, aby sme klientom odporučili riešenia, ktoré pre nich majú zmysel
  • Naučíme Vás sa pracovať s hotovosťou aj cudzou menou v rámci zmenárenskej činnosti

ČO U NÁS ROBÍ KLIENTSKÝ PORADCA

  • Budete v kontakte s novými ľuďmi a pomáhať im riešiť ich finančnú situáciu
  • Počas jednania s klientom budete zisťovať, odporúčať a radiť klientovi a vďaka Vašim znalostiam im ponúknete najvýhodnejšie riešenie ich potrieb
  • Budete pomáhať klientom vyznať sa v bankových produktoch; ukážete im, ako pracovať s internet bankingom a smart bankingom
  • Budete zodpovedať za pokladničné operácie (príjem a výdaj hotovosti, zmenárenská činnosť)
  • Vybavíte administratívu, spojenú so servisom klientov

ČO POTREBUJETE K TOMU, ABY STE SA STALI KLIENSKÝM PORADCOM?

  • Vedieť komunikovať s klientmi tak, aby sa u nás cítili príjemne
  • Nebáť sa výziev a ísť si za svojim
  • Základné know-how o bankových produktoch
  • Stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • Angličtina výhodou
  • Chuť veľa sa učiť a nebáť sa predaja a práce s hotovosťou
  • Mať základné analytické myslenie a počítačové zručnosti (MS Word, MS Excel)
  • Privítame predchádzajúce skúsenosti s bankovníctvom

ČO VÁM PONÚKAME?

  • mzda od 800 EUR/mesiac (finálna suma môže byť i vyššia, v závislosti od skúsenosti kandidáta) a variabilnú zložku v závislosti od výkonu
  • Kompletné zaškolenie a adaptačné obdobie, kedy si osvojíte všetko potrebné
  • Prácu pod vedením skúseného manažéra
  • Fixné mzdové ohodnotenie a variabilnú časť podľa Vašich obchodných výsledkov
  • Vieme, že po práci je potrebné aj oddychovať a preto našim zamestnancom poskytujeme voľno v deň narodenín a nebojíme sa ani sick days
  • Budete mať možnosť využiť zvýhodnené produkty banky
  • Zľavy u firemných partnerov
  • Príspevok na stravovanie a 540 bodov ročne, ktoré budete môcť využiť na celú škálu benefitov (kultúrne či športové aktivity, jazykové kurzy, príspevok na dovolenku / cestovanie, zdravie, relaxáciu, masáže, kúpeľné pobyty)
  • Organizujeme perfektné Christmas party a iné podujatia počas roka

Prečo sa stať bankárom práve v UniCredit Bank?

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Stanislava Vodjanická
Telefón: Tel.: +421 918 501 607